Wednesday, January 5, 2011

~~ Good News ~~

Assalamualaikum.....

Hai kawan-kawan...ha...aper berita yang baik tu...aku terpakse tinggal kn baby mcuk aku nie...









buat sementare waktu kerane aku akan jadi bakal IBU okeys...hahahah..ibu...not ibu but mammy ok....hehehe....so lepas nie pon kalu ader belakang tabir la...tak aktif cam dolu-dolu....aku nak share dengan koorang sume aper aku rase.....sebenarnyer aku tak jangke leh mengandung...tapi lepas sakit yang melampau pada rahim aku nie...rase cam nak tercabut pon ade....tapi aku gagah kan jugakkk..." aku tahan jebat "...tapi lepas medical dan test air kencing positif pulakk...aku cam tak percaye pon ade....sebab aku rase cam nk lambat lagi ader baby nak tumpu pada kerjaya dan minat aku dalam photograpy nie...tapi dah tuhan cakap nak ade...so ade la...aku terima dengan hati terbuka.... (^_^)...touching pulak...hehehe...




Yang paling best dalam keadaan terkejut aku tu....Doktor cakap due aku 7/11/11 lupe nye salah la...di sebab kan aku nie huru hara dah tak percaye aku belasah cakap dengan orang 7/11/11 lupe nyer 7/9/11 laaaa.....sebaik ade orang tegur....kalu tak aku pon menonong jer cakap bulan 11 kehkehkeh....





So hope kondusi baby dengan mammy dia ok la kn...doa kan yer....Amin...





p/s :: jadi hot mama la pas nie...ahks....

No comments:

Post a Comment