Friday, July 16, 2010

Lensa Aku Kembali Aktiff~~~

Assalamualaikum...

Disebabkan ke busy an melanda...lame dah tak cite pasal Lensa aku kan...semalam ader event...so Lensa aku pon bergerak aktifff...weeehhhhuuuu...gian tok amik gambar terselah...wahwahwah....Smiley tapi aku tak dapat nak amik banyak gambar sebab kene catit minitSmiley...bukan kerja aku pon kene...tpi sebagai kawan-kawan tak salah...hohohoho....berat same dipikul ringan same dijinjing...Smiley

inilah sedikit titipan melepas gian aku pada Lensa ku....



nie lensa from sis lynn....sempat lg...ini ler keje nyer...sampai di bawah tetap berkerja tanpe batasanSmiley



Nie En Hisham berucap... You are the bestSmiley




Pn Padilah...tulis kak...ngeh ngeh ngeh


memberi cadangan...



huh!!...sape kah kami...ader kah rewangan..huhuhuh....dengan rajin kami berkerja...Smiley

4 comments:

  1. qba tertanya-tanya.. event apakah ini? ;P


    (wah.. ada bakat ni jd photographer, leh la amek gambar qba nanti! ) ;P

    ReplyDelete
  2. bola ja....papa qba bgtau...event jeng3...kihkihkih

    ReplyDelete
  3. event jeng3?? semacam jer.. weee~ =X

    ReplyDelete
  4. kan....seram kan heeee....:)nti ler klu sempat lensa masuk kan event bdk2 sekolah...hehehe...bg komen k...

    ReplyDelete